הסוד הגדול שמסתירים מכן בנות – יש מלא מלא מליונרים חדשים והם רק מחפשים איך לבזבז את הכסף שלהם- איתך!

מיליארד דולר! היה הסכום שגייסו חברות הייטק ישראליות בעשרת הימים הראשונים של חודש מרץ האחרון ומביני עניין מדברים על עוד עשרות גיוסים נוספים שלא נספרו ונשארו מתחת לראדר.
שנת הקורונה היתה אולי קשה לחלקנו שנאלצנו לחזור לבית אבא ואמא או אפילו להפסיק לעבוד במקצוע היוקרתי והמשתלם בעולם – מלצרות, אבל לאלפי עובדי הייטק שנת הקורונה האירה פנים והולידה אלפי מליונרים חדשים שמסתובבים בנינו…
ולמה כל זה מעניין אותך?! 

בקיץ הקרוב מתמזגים להם בתזמון מושלם 2 הזדמנויות נדירות לנו הנשים שאולי ככה שמעתן עליהן בחצי אוזן אבל תודות למערכת Womens אנחנו משדכות לכן אותם יחד לכדי הזדמנות חד פעמית ומטורפת והחגיגה?…. בעיצומה!!

אז מליונרים חדשים שמסובבים בנינו ככה בחופשיות ובלי השגחה זה אתן כבר יודעות (כי סיפרנו לכן) אבל מה שאתן לא יודעות הוא שבניגוד לתדמית הרווחת הן לא חנוני מקלדת, ומהנדסי חלל ממושקפים (לא שיש לי בעיה עם משקפופרים, להיפך! רבים ממאהבי האחרונים היו משקפופרים)  אלא אנשי הייטק צעירים, מגניבים שמאמן כושר פרטי מייצר עבורם יופי של ריבועים ושרירי טרפז שאנחנו ככ אוהבות אבל הם גם איך אומרים… לבד. לבד!!! כי למי יש זמן לצאת לדייטים מבאסים כשאתה עסוק בלעשות ככ הרבה כסף?!

הזדמנות ראשונה – צ'ק.

וההזדמנות השנייה אתן בטח שואלות…


עברה לה שנה מאז שנסגרו לנו השמיים והרחיקו אותנו מחופשות הקיץ המפנקות באיביזה, ברצלונה ואפילו יוון שלא לדבר על יעדי השופינג המפנקים במילאנו ו ניו יורק אבל לא ויתרנו ופעלנו בנחישות ומקצועיות על מנת לפתוח מחדש את השמיים (ברביצה בפיג'מה מול נטפליקס תוכ"ד זריקת משפטי מירמור גנריים) ולהחזיר קצת שפיות לחיינו שגם ככה קשים אחותי… 

אז השמיים אוטוטו נפתחים חזרה לשגרת טיסות למגוון יעדים בעולם – יודעי דבר יודעים לספר על התנפלות רבתית בסביבות חודשי יוני ויולי. נכון, אז אולי לא כל היעדים יפתחו כי זה כבר באמת לא תלוי בנו ומאמצנו הראויים לשבח אבל יעדים קוסמיים לחופשה מפנקת כמו איי סישל, הקריביים או יעדים חדשים כמו האמירויות שמלאים באטרקציות, חנויות יוקרה, פינוקים ו… גברים עשירים!!! הם בדיוק ההזדמנות השנייה שאנחנו מדברות עליה.

הזדמנות שניה – צ'ק.

צירוף 2 ההזדמנויות האלו – השמיים הפתוחים והמתעשרים החדשים מביאה אלינו הבנות הזדמנות נהדרת – להיות חלק מזה ולצרף 2 אהבות שלנו – טיסות מפנקות לחו"ל וגברים עשירים וצעירים לכדי משימת על לקיץ הקרוב. 

איך תעשי זאת? הנה כמה טיפים שלנו:

  1. סלון ברלין – המקום המועדף על המתעשרים החדשים בואך תל אביב
  2. סוכנות טסלה בארץ, פשוט תקימי דוכן מחוץ לאולמות התצוגה
  3. אתר שוגר דדי – www.sugardaddy.co.il שילוב מושלם בין גולד דיגריות כמונו לגברים העשירים האלו…

בהצלחה! (תודו לי אח"כ)

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart