שוגר בייבי עם כרטיס אשראי ומחשב

דרכים לקבלת הכספים

הקשר בין שוגר דדי לשוגר בייבי מבוסס על אינטרסים הדדיים, כאשר הציפיות של כל אחד מהצדדים אמורות להיות ברורות כבר בתחילת הקשר הדיסקרטי.
כך שאם החלטת בתור שוגר בייבי שאת מעוניינת לקבל כחלק מהקשר עם השוגר דדי שלך כסף ואם הבהרת לו את זה מבעוד מועד ואף ציינת את הסכומים אותם את מצפה לקבל.
הדבר הבא, יהיה כמובן להבטיח שהשוגר דדי אכן ישלם את אותם הכספים ולא ימצא דרכים ותירוצים אשר יאפשרו לו להתחמק מזה.

הונאות
למרות שאנו באתר "שוגר דדי" מפעילים אמצעים מתקדמים וחדשניים על מנת לבדוק את כל חברי האתר וכוונותיהם, עלולים עדיין לקרוא מצבים בהם מתחזים למיניהם יסתננו לאתר.
בכדי למנוע מצב בו תמצאי את עצמך קרבן להונאה על ידי מתחזה שכזה, חשוב בראש ובראשונה שתימנעי מלמסור לשוגר דדי פרטים כגון: סיסמאות לחשבונות בנק או כרטיסי אשראי.
במידה וקיבלת מהשוגר דדי צ'ק על סכום כסף מסוים והוא מבקש ממך, מסיבות שונות, החזר כספי עבור חלק מסכום השק, לעולם אל תסכימי לכך – גם אם הוא מציג לך סיבה שנראית לך מוצדקת, את עדיין עלולה ליפול קורבן להונאה.

 

דרכים להעברת הכספים
באופן עקרוני, חשוב שתדעי כי ישנן מספר דרכים באמצעותן תוכלי לגבות את הכסף אשר מגיע לך מהשוגר דדי שלך ובין היתר:

  • כסף מזומן – מדובר כמובן, בדרך הטובה וכמובן, גם הפופולארית ביותר להעברת כספים בין שוגר דדי ושוגר בייבי. במידה ואין לך חשבון בנק או מסיבה כלשהי את לא מעוניינת שהכסף יעבור דרך חשבון הבנק שלך, באפשרותך להעמיד את הדרישה לקבל כסף במזומן כתנאי למערכת היחסים עם השוגר דדי.
  • העברה בנקאית – אם את נמצאת במערכת יחסים ארוכת טווח עם השוגר דדי שלך, העברה בנקאית תהווה ללא ספק כדרך הנוחה ביותר לקבלת הכסף.
    תוכלו לקבוע מראש את התאריכים בהם הכסף יופקד לחשבונך וכך תוכלי להיות רגועה בידיעה שאת מקבלת את המגיע לך בצורה מסודרת.
    אם את חוששת למסור את פרטי הבנק שלך, חשוב שאין שום סיכון במסירה של פרטי חשבון ובנק – לא ניתן לעשות עם הפרטים הללו שום דבר מעבר להעברת כספים – כך שאת יכולה להיות רגועה.
  • פייפאל – פייפאל מהווה עוד דרך נוחה בעבורך לקבל את הכסף.
    הפרטים היחידים שאת אמורה למסור לשוגר דדי בשביל לקבל את הכסף בצורה הזאת הם כתובת המייל שלך. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון, ששם המשתמש שלך בפייפאל יכול להיות גלוי עבורו כשיקבל את החיוב מחברת האשראי – כך שאם את רוצה לשמור על אנונימיות, חשוב שתיקחי זאת בחשבון.
  • תווי קנייה – אם הכסף אותו את מקבלת מהשוגר דדי מיועד לשמש אותך כ"דמי כיס" עבור קניות, בילויים ובזבוזים, אחת האפשרויות העומדות בפנייך היא לקבל אותו בצורה של תווי קנייה או שוברים לחנויות המועדפות עליך.

זכרי שמדובר בכסף אשר מגיע לך ואין שום סיבה שלא תקבלי אותו במלואו. השתדלי להיות אסרטיבית כשאת מציגה את דרישותייך, חשבי מבעוד מועד על הדרך בה את מעדיפה לקבל את הכסף והציגי את הדרך שבחרת לשוגר דדי שלך – כמובן, שאם לדוגמא, את מעוניינת בהעברה בנקאית, קחי בחשבון שלא תמיד זה יתאפשר מצד השוגר דדי שלך, אבל זכרי שההחלטה היא כאמור, אך ורק בידיים שלך.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart