שוגר בייבי מחזיקה ארנק

בואו נדבר על כסף

זה לא תמיד פשוט להעלות את נושא הכסף מול השוגר דדי – בעיקר, אם זאת פעם ראשונה שאת מתנסה במערכת יחסים מהסוג הזה.

אבל גם את חשה נבוכה או אי נעימות מלהעלות את הנושא, חשוב שתזכרי, שאם לא תעלי את נושא הכסף על סדר היום, לא בטוח שתזכי לקבל אותו – או לפחות לא את הסכומים להם את מצפה ואם הציפיות שלך מהקשר לא יתממשו, אז לא רק שלקשר הזה אין עתיד, אלא את עלולה אף למצוא את עצמך מתמודדת עם אכזבה.
מהסיבות הללו, חשוב מאוד "לפתוח" את נושא הכסף אל מול השוגר דדי ואפילו לעשות זאת כבר בפגישה הראשונה.

 

 

לבקש באופן ישיר


אחת הדרכים היעילות והפופולאריות ביותר לבקש מהשוגר דדי כסף היא פשוט להיות ישירה.
באפשרותך, להעלות את הנושא כבר במהלך הפגישה הראשונה או השנייה.
כמובן, שעוד לפני שאת  בכלל מזכירה את הנושא, חשוב שתביני עם עצמך למה את בדיוק מצפה: באלו סכומי כסף מדובר, באיזו תדירות את מצפה לקבל כסף ומהי הדרך הנוחה ביותר עבורך לקבלתו – מזומן, העברה בנקאית וכן הלאה..
קחי בחשבון, שגובה התמיכה, יכול להשתנות בהתאם לציפיות של השוגר דדי – לדוגמא, אם השוגר דדי שלך הוא איש עסקים אשר מבלה את רוב זמנו בחו"ל ומעוניין לפגוש אותך רק אחת לחודש, סביר להניח שגובה התמיכה יהיה שונה מאשר במקרה של קשר עם מפגשים בתדירות גבוהה יותר – כמובן, הכול בהתאם לציפיות שלך ובהתאם לנכונות שלו להיענות להן.

 

לבקש באופן עקיף
חשוב שתזכרי, שכולנו קודם כל בני אדם ולמרות שהשוגר דדי נכנס לקשר כשהוא יודע פחות או יותר מהן הציפיות שלך ממנו (ולהפך), זה עדיין לא מרגיש הכי נעים להרגיש כמו כרטיס אשראי מהלך. לכן, קיימת אפשרות לבקש את הכסף באופן עקיף, כלומר לגעת בנושא הזה, לשים אותו על השולחן ולוודא שהשוגר דדי מבין את כל דרישותייך, אבל לעשות זאת כ"בדרך אגב" ולאחר שהנושא מובן, להחליף מיד את נושא השיחה למשהו קליל ונעים יותר.
אם מדובר במערכת יחסים ארוכת טווח תמיד תוכלי בנוסף גם "לרמוז" לשוגר דדי ולשתף אותו ברצונות שלך (ובמחיר שלהן), כמובן, שלא תמיד הוא ימהר לשתף פעולה, אבל אם הדרך הזאת לא תעבוד, תמיד תוכלי לחזור ולהיות ישירה.

זכרי שמערכת יחסים של שוגר דדי ושוגר בייבי מושתת על סוג של הסכם והצד שלך בהסכם, הוא לוודא שתקבלי את סכום הכסף לו את מצפה. כמובן, שבכדי למנוע אי נעימויות עליך להבהיר לשוגר דדי מהן הציפיות שלך, כבר במהלך הפגישות הראשונות ולוודא שזה אכן מתאים לו.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart