בחורה מחכה לגבר העשיר שלה ליד מטוס פרטי

מה עושים כאשר שוגר דדי נמצא בתקופה עסוקה מאוד?

מה עושים כאשר שוגר דדי נמצא בתקופה עסוקה מאוד 
אז אחרי הרבה זמן שהיית חברה באתר "שוגר דדי", זה סוף סוף קרה, מצאת את השוגר דדי שכל כך חיפשת. אולי את עדיין מופתעת, איך הצלחת לזכות ככה בכל הקופה – הוא גם נראה נפלא, גם הכימיה מעולה וגם ההסכם בינכם ברור ומקובל על שניכם, ואת זוכה ליהנות ממגוון רחב של מתנות, פינוקים ואולי גם דמי כיס שמנים.
כך נראה שאין שום דבר אשר יכול לעצור את כל האושר הזה.
אבל אז.. דווקא שהכול נראה לך ורוד מתמיד, השוגר דדי שלך נהיה פחות ופחות זמן עבורך, ואת כבר בכלל לא בטוחה שהוא רוצה להמשיך את ההסדר ביניכם.

זה קורה לאט לאט

אז בהתחלה, השוגר דדי מבטל ארוחת ערב, ואת עוד לא מתרגשת, כי זאת לא הפעם הראשונה ואת הרי יודעת שהוא אדם עסוק.
אחר כך הוא נעלם לשבוע, כי יש לו איזה כנס במרכז – אולי גם זה כבר קרה בעבר, אז זה עוד לא נראה לך חשוד.
קצת אחרי זה, הוא שוב צריך לנסוע לכמה ימים, הפעם לפגישות בחו"ל.
וכאן, את כבר מתחילה להרגיש שמשהו לא כשורה, כי אולי פעם שום דבר לא עצר מבעדו לפגוש אותך ועכשיו זה נראה שהוא פשוט מתחמק. אז האם זה אומר שהוא באמת מעוניין לסיים את ההסדר?

אם לא תשאלי לא תדעי

אם את לא חושבת שיש איזו סיבה מסוימת בגינה השוגר דדי שלך יהיה מעוניין לסיים את הקשר איתך, את יכולה פשוט לשאול אותו מה קרה.
מאוד יכול להיות שתקבלי תשובה, שהוא מאוד מצטער אבל לוח הזמנים שלו לחוץ מאוד בתקופה הזאת, ואין לזה שום קשר אליך, ואולי הוא בכלל מחכה שכבר יתפנה לו זמן בכדי שהוא יוכל לבלות איתך כמו פעם.
קיים סיכוי שבכדי להראות את רצינות כוונותיו, הוא גם ייתן לך את דמי הכיס עבור התקופה בה הוא לא הצליח לפגוש אותך. עכשיו, אחרי שקיבלת תשובות תוכלי לקבל החלטות.

שקלי את אפשרויותייך

מצד אחד, את יכולה לקבל שזה המצב, שכרגע השוגר דדי שלך בתקופה עמוסה, ובאפשרותך להמשיך את חייך ולהתמקד בעיסוקייך וכשהוא יתפנה תוכלו לחזור ולהיפגש. אפשרות נוספת, היא להחליט שלא מתאים לך לחכות, לחזור לאתר שוגר דדי ולנסות לחפש מישהו אחר, שאולי ההסדר איתו יתאים לך יותר.
אפשרות נוספת היא לנמל את הזמן שהתפנה לך ליצירת תחביבים חדשים, לדברים שתמיד רצית לעשות, לייצור הכנסה נוספת (במידה ואין לך כזאת) ולטיפוח האני שלך.
זכרי, כל האפשרויות פתוחות בפנייך ואת יכולה לבחור את זאת שתתאים לך בצורה הטובה ביותר. אך לפני שאת מקבלת החלטה, נסי לבדוק בצורה מקיפה ומעמיקה מה את מפסידה ומה את מרוויחה בכל החלטה.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart