גבר עשיר ודיסקרטי בדייט עם הבחורה שלו
This will be some description under the media in header

6 הדרכים להכיר גבר עשיר

אם את רוצה להכיר גבר עשיר, קיימת חשיבות גבוהה שתהיי מוכוונת מטרה ותשימי דגש על אותן הפעולות, אשר יכולות לסייע לך להשיג את המטרה וכמה שיותר מהר – ההתמדה כמובן משתלמת ואם תתמידי לבצע את אותן הפעולות, כנראה שהגבר העשיר שלך כבר נמצא מעבר לפינה ועוד זמן קצר תזכי להכיר אותו:

  1. הביני מה את מחפשת – חשבי עם עצמך, מה חשוב לך בגבר שלך מלבד העובדה שהוא יהיה עשיר – האם חשוב לך הגיל, העיסוק שלו או אולי יש לך דרישות חד משמעיות לגבי המראה החיצוני שלו.
    נסי להתמקד בכל הפרטים החשובים – כשתהיה לך מטרה ברורה שאת מתמקדת בה, יהיה לך גם הרבה יותר פשוט להשיג אותה.
  2. השקיעי בעצמך – הדגישי את הנתונים שלך, התלבשי יפה, טפחי את עצמך ודאגי תמיד להיראות במיטבך – את לא באמת יכולה לדעת, מתי תפגשי את אותו גבר עשיר עליו את חולמת, זה יכול לקרות גם בזמן הכי לא צפוי ולכן, חשוב שתהיי תמיד מוכנה – גם אם את הולכת לקניון או אפילו לחוג ספינינג, הקפידי לצאת מהבית כשאת נראית טוב – ולא פחות חשוב, מרגישה טוב עם עצמך (ומשדרת את זה החוצה).
  3. קבלי החלטות והקפידי לדבוק בהן – בכדי למצוא גבר עשיר, את צריכה שתהיה לך תכנית פעולה ברורה – חשבי עם עצמך אלו פעולות יכולות לקרב אותך למטרה לדוגמא: הרשמה לאתר היכרויות ייעודי הפונה לגברים עשירים, יציאה למקומות בילוי שאת יודעת שגברים עשירים פוקדים אותם וכן הלאה. קחי בחשבון שככל שתשקיעי יותר בפעולת החיפוש ותיישמי החלטות שונות בנושא, כך יעלו בצורה משמעותית הסיכויים שלך למצוא גבר עשיר – ולא סתם גבר עשיר, אלא גבר שגם יענה על כל שאר הדרישות שלך.
  4. הקפידי להיות תמיד במקום הנכון – אז נכון שסביר להניח שיש לך מחויבויות שונות ולא בטוח שאת יכולה להשקיע את כל חייך בחיפוש אחר גבר עשיר. אבל במידה ותשתדלי להיות תמיד במקומות הנכונים, כך גם תגדילי משמעותית את הסיכויים שלך לפגוש את הגבר העשיר שלך. ומה הכוונה ב"מקומות נכונים"? מקומות שאת יודעת שגברים עשירים מסתובבים בהם: מסעדות יוקרה, מכוני כושר איכותיים, ברים אקסקלוסיביים ואירועים מסוגים שונים.
  5. האמיני בעצמך – גברים עשירים נמשכים לבחורות עם בטחון עצמי, בחורות שיודעות מה הן שוות, מתנהגות ומתנהלות בהתאם. כך שבכדי למצוא לעצמך גבר עשיר ואטרקטיבי, חשוב מאוד שתאמיני בעצמך. את יפה, את צעירה ואין הרי שום סיבה בעולם, שלא תחשבי שמגיע לך הטוב ביותר – וכמובן, גם תפעלי בכדי להשיג אותו.
  6. תאתגרי אותו – אז נכון, שהזמנים השתנו ואנחנו חיים בתקופה שוויונית יותר. אבל אין מה לעשות שגברים נשארים גברים וגברים עשירים אוהבים בדרך כלל אתגרים ולהתאמץ בכדי להשיג דברים.

לכן, גם אם הכרת את הגבר עליו חלמת ואת בטוחה בכל לבך שהוא האחד שלך, תני לו לגשת עליך ולהיות היוזם – אם תדעי "לשחק את המשחק" ולתת לו קצת להתאמץ בשביל להשיג אותך, תעלי את הסיכויים שלך לכבוש אותו בתוך זמן קצר (ובלי קשר, חשוב שתאמיני שאת בחורה ששווה וכדאי להתאמץ בשבילה).

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart