שוגר בייבי - כיצד להתמודד עם הסטיגמה

כיצד להתמודד עם הסטיגמה?

זה לא סוד שקיימות סטיגמות על שוגר בייבי – אנחנו חיים בחברה מגוונת ולא כל האנשים הינם מתקדמים ונאורים, כך שלחלק קשה להבין את עצם הקיום של מערכת יחסים אשר מושתת על אינטרסים.
יחד עם זאת, עם בחרת להיות שוגר בייבי על כל המשתמע מכך, חשוב מאוד שלא תתני לסטיגמות הללו או למה שאנשים חושבים להשפיע עליך.
קודם כל, אם תחשבי על זה לרגע, כל מערכת יחסים מושתת על אינטרסים כאלו או אחרים והבחירה שלך להיכנס לתוך מערכת יחסים מסוג מסוים, רק מראה בסופו של דבר שאת יודעת מה את רוצה.
אם מסיבה כלשהי את לא חשה בנוח עם התואר "שוגר בייבי", את לא חייבת כמובן לשתף את כל העולם בעובדה שאת נמצאת במערכת יחסים עם שוגר דדי.

 

האושר שלך מעל הכול
שאלי את עצמך, מדוע בעצם בחרת להיות "שוגר בייבי", התשובות יכולות להיות מגוונות: כי את סטודנטית ואת לא מצליחה לממן את הלימודים שלך, כי את מרגישה שמגיע לך חיים מפנקים שאת לא יכולה להרשות לעצמך מהבחינה הכלכלית, כי נמאס לך מגברים צעירים ומהגישה שלהם כלפייך וסיבות רבות ונוספות.
בסופו של דבר, בחרת להיות "שוגר בייבי" בכדי להיות מאושרת יותר ואין שום סיבה שסטיגמות או דברים שאנשים אומרים יעיבו על האושר שלך – לאנשים תמיד יש להגיד בכל נושא והתפקיד שלך הוא לסנן את הדברים שלא באמת תורמים או מקדמים אותך.

 

תמיד תזכרי מי את
את חייבת לזכור שאנשים אשר ישמעו או אשר יתגלה להם שאת שוגר בייבי, יכולים להגיב בצורה לא נעימה ואף לקרוא לך בשמות גנאי.
חשוב מאוד שתרגישי שלמה ובטוחה עם ההחלטה שלך ועם מערכת היחסים שלך ברמה אשר לא תאפשר לשום דבר לערער אותך..

קבלי את ההחלטות הנכונות
הדרך הטובה ביותר, לאפשר לעצמך להיות שלמה ובטוחה בעצמך מבלי שהסטיגמות יגעו בך, יפגעו בך או ירגשו אותך, היא להקפיד ולבחור בצורה נבונה ומושכלת את סוג הקשר אותו תנהלי עם השוגר דדי שלך – מה את מוכנה לתת ומה את מצפה לקבל בתמורה.
אם תביני את הצרכים והדרישות שלך ותהיי ישירה עם השוגר דדי שלך לגביהם ולגבי סוג הקשר בו את מעוניינת ולו את מצפה.
אם תבחרי בצורה נבונה את השוגר דדי שלך, שמעבר לאדם עשיר יהיה גם בן אדם נעים, שכיף לך להיות בחברתו. בסופו של דבר, יהיה לך טוב ותהיי שלמה עם הבחירה שלך להיות שוגר דדי ובסופו של דבר, זה הדבר היחיד שחשוב.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart