גבר עשיר ודיסקרטי בדייט עם השוגר בייבי שלו
This will be some description under the media in header

5 המקומות הכי שווים למציאת חתן עשיר

רוב הסיכויים שלא תפגשי אותם בתור לסופר או בתחנת הרכבת, אבל ישנם מקומות בהם בכל זאת תוכלי לפגוש גברים עשירים ואטרקטיביים ואולי אפילו להכיר את בעלך לעתיד:

מסעדות וברים
מסעדות יוקרה וברים אופנתיים וטרנדיים, מהווים כמקומות מושכים עבור גברים עמידים. כמובן שעוד לפני שתבחרי את השמלה הכי יפה ומחמיאה שלך ותקבעי תור לספר (מתוך בטחון שאת חייבת להיראות במיטבך, כי היום את הולכת לפגוש את בעלך (העשיר) לעתיד) כדאי שתנסי לאסוף קצת פרטים על אותן המסעדות והברים הרלוונטיים ועל סוג האוכלוסייה אשר מבלה בהם.
קחי בחשבון, שלעיתים הסיכויים הגבוהים יותר לפגוש גברים עשירים במסעדות יוקרה, עולים דווקא בשעת ארוחת הצהריים – לכן, כדאי לך להתמקד במסעדות הממוקמות במתחמי עסקים שונים. גם אם את מאוד אופטימית מטבעך ויודעת שברגע שאת נכנסת למקום, אף אחד לא יכול להסיר את העיניים ממך, קחי בחשבון, שאת צריכה להיות מאוד עקבית וממש לא בטוח שכבר בפעם הראשונה שתכנסי למסעדה או לבר אקסקלוסיבי תכירי את אותו בעל עשיר אתו תחיי באושר ובעיקר בעושר.

מועדוני כושר
גם אם את לא נמנית על חובבי הספורט ולמעשה ההתעמלות היחידה שאת עושה, היא לזפזפ בשלט של הטלוויזיה. דעי שגברים עשירים, בדרך כלל מקפידים לשמור על עצמם, בכדי ליהנות  ממראה צעיר ואטרקטיבי לאורך שנים. אולי אף פעם לא חשבת שתכירי את החתן העשיר שלך, תוך כדי שאת מזיעה על מכשיר ריצה והוא מצדו מזיע על המכשיר הסמוך אליך – אבל קחי בחשבון שזאת אפשרות שיכולה לעבוד. אז בחרי מועדון כושר יוקרתי, רכשי לעצמך טייץ מחמיא וגופיית ספורט, שתשווה לך מראה, שאת כבר הרבה זמן בתחום הכושר ואולי כבר בקיץ הזה תלבשי לבן – מה שבטוח, שבכל מקרה תרוויחי מזה.

אירועים
אם נהיה כנים, כנראה שהסיכוי שתפגשי את החתן העשיר העתידי שלך, בתור לבופה בחתונה של בת דודה שניה שלך מנצרת עלית הוא לא גבוה – למרות שיש הפתעות בחיים. אבל, קחי בחשבון, שכמו שאת מוזמנת לאירועים, גם גברים עשירים מוזמנים לאירועים – כך שככל שתגיעי ליותר אירועים, כך יעלו הסיכויים שלך לפגוש אותו באחד מהם. כמובן, שאם יש לך דרך לדאוג שתהיי מוזמנת לאירועים שאת יודעת שצפויים להיות בהם גברים מהסוג שאת מחפשת, כדאי שתדאגי להיות שם. אבל היי, אולי לבעלה לעתיד של בת הדודה השנייה שלך יש איזה דוד עשיר.

דרך מכרים
תמיד יש סיכוי, שלאיזה מכר שלך יש מכר שעונה על כל הדרישות שלך. כמובן, שאם תפתחי כל שיחה אם אדם שאת פוגשת על כך שאת מחפשת בעל עשיר, סביר להניח שגם אם הוא מכיר מועמד פוטנציאלי, הוא לא ימהר להכיר לך אותו. אז מה בכל זאת את יכולה לעשות? לרמוז בעדינות, תוך כדי השיחה שאת פנויה ושהיית שמחה להכיר משהו. בשלב כלשהו, יתחילו להגיע הצעות ובאמצעות השאלות המתאימות, תוכלי להבין האם ההצעה היא רלוונטית לגביך או שאת מעדיפה לוותר עליה.

אינטרנט
אין ספק שהדרך הטובה ביותר לפגוש גברים עשירים היא דרך האינטרנט. הרשת מלאה באתרי היכרויות מסוגים שונים, כאשר חלק מהאתרים פונים לקהלים ספציפיים ובין היתר גם לבחורות המחפשות גברים עשירים ולגברים עשירים המחפשים בחורות יפות. כמובן, שבטרם ההרשמה לאתר שכזה, חשוב לערוך סינון ולבחור אך ורק אתר איכותי, אמין ובעל מוניטין, אשר עושה שימוש בכל האמצעים המתקדמים ביותר בכדי לוודא שהחברים בו הם אכן מי שהם טוענים שהם.

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart