כמה כסף עלי לבקש מהשוגר דדי

כמה כסף עלי לבקש מהשוגר דדי?

בנות רבות מוצאות את עצמן מתלבטות לגבי גובה דמי הכיס אותו הן אמורות לבקש מהקשר הדיסקרטי שלהן, האם לדוגמא, 10,000 ₪ לחודש זה מספיק, או אולי עדיף לבקש כסף לאחר כל פגישה – אבל גם במקרה הזה יכולות לעלות התלבטויות לגבי גובה הסכום.
אז הסכום המבוקש משתנה משוגר בייבי אחת לאחרת, בהתאם למשתנים כגון: גובה דמי הכיס להם היא זקוקה, תדירות הפגישות עם השוגר דדי שלה וכמה היא חושבת שמגיע להן. לכן, הדרך הטובה ביותר לקבוע את גובה הסכום אותו תבקשי, תהיה להבין למה את מצפה וכמה את צריכה בכדי לאפשר לעצמך את רמת החיים אליה את מכוונת.

האם ללכת לפי הממוצע?
שוגר בייבי רבות, מחפשות מידע לגבי גובה הסכום הממוצע אשר נהוג לבקש מהשוגר דדי. ובכן, סכום זה משתנה וברוב המקרים, נע בין 6000 ל-15,000 ₪ לחודש – תלוי כמובן, בפרמטרים השונים אשר הוזכרו. כמובן, שאת לא חייבת ללכת לפי הממוצע ואם את מרגישה שמגיע לך סכומים גבוהים יותר מאלו או לחילופין, זה נראה לך סכום גבוה מדי ואת חוששת שהשוגר דדי יסרב לשלם, תוכלי לבקש סכום אחר.

 

דרישות מציאותיות
כאשר את חושבת עם עצמך, כמה כסף לבקש מהשוגר דדי שלך, חשוב שתהיי מציאותית ותפעילי שיקולי דעת רציונאליים. קחי בחשבון שרוב השוגר דדי לא יסכימו לשלם לך סכומי כסף מופרכים או לא הגיוניים.
אם את לא בטוחה לגבי גובה הסכום שאת צריכה לבקש, תמיד תוכלי להיעזר בפורומים שונים בנושא, כאשר המטרה היא להבין מהו גובה הסכומים הלגיטימיים והנפוצים אשר ניתנים בסוג קשר שכזה.

"אז כמה אתה חושב שאני שווה?"
ישנם כל מיני פרמטרים אשר יכולים להיתפס אצלך ואולי גם אצל השוגר דדי בתור "מעלי ערך", לדוגמא, אם גילך הוא צעיר במיוחד, אם את דוגמנית לשעבר וכן הלאה..
מומלץ לשים את הפרמטרים הללו בצד ולהבין לכמה כסף את באמת זקוקה ומהי המטרה בגינה החלטת למצוא לעצמך מערכת יחסים שכזאת.

יכול מאוד להיות שתגלי שאת זקוקה לסכום כסף המסתכם בכ-3000 ₪ לחודש או לעומת זאת, שהצרכים המינימאליים שלך מוערכים בסכום של 10,000 ₪ – בקשי את הסכום אותו את צריכה ולו את מצפה.

לעיתים צריך להתגמש
לשוגר דדי יש את הסיבות שלו בגינן הוא נכנס לקשר אתך, אך מלבד קשר זה, מוצלח ככל שיהיה, יש לו גם חיים, לעיתים הוא עצמאי אשר הכנסותיו משתנות מחודש לחודש, לעיתים יש לו גם משפחה וילדים שגם הדרישות וההוצאות הכספיות שלהם משתנות.

כך שלא תמיד יתאפשר לו לעמוד בדמי כיס גבוהים על בסיס קבוע. חשוב מאוד, שלא תתפטרי מהעבודה או תשימי את עצמך במצב של תלות כלכלית מוחלטת בשוגר דדי שלך.
אם נעים לך, נחמד לך וכיף לך עם השוגר דדי שלך אבל הוא יכול להציע לך סכום תמיכה מעט נמוך יותר מאשר הסכום לו את מצפה, הפעילי שיקול דעת ואולי תגיעי למסקנה שבמקרה כזה עדיף לך להתפשר.

בחרי בחוכמה
שוגר בייבי רבות מעידות שהן מצאו את עצמן במערכות יחסים עם שוגר דדי, אשר תמך בהן כלכלית באופן מוחלט, מימן עבורן: שכר דירה, לימודים וכל הוצאה אחרת, אך למרות כל זה, הן חשו עדיין אומללות. גם בעקבות התלות המוחלטת אשר לא אפשרה להן להיפרד ממנו גם אם רצו וגם בגלל הלחץ של מה יקרה אם הוא יעזוב או ימצא מישהי אחרת.

בכדי למנוע מצבים מהסוג הזה, חשוב שתבחרי את השוגר דדי שלך בקפידה, שימי לב שמדובר באדם שאת מסתדר איתו ושנעים לך בקרבתו והימנעי ככל שמתאפשר ממצב שכל ההכנסות שלך יהיו תלויות אך ורק בו.

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart