איך להימנע מתרמיות בקשר עם שוגר דדי

איך להימנע מתרמיות?

אתן רוצות להכיר את נסיך החלומות שלכם, שיפנק וייתן לכן כל מה שאתן רוצות. אך בעולם הווירטואלי בו נמצאות כל האפשרויות, עלולים להסתנן מעת לעת גם מתחזים ולכן, קיימת חשיבות גבוהה שתדעו איך להתמודד איתם וכיצד להימנע מתרמיות.

הקפידי להקשיב לעצמך
במקרים רבים ניתן לזהות את התרמית כשהיא מתקרבת:
אם השוגר דדי מתנהג מוזר. אם הוא מזמין אותך להיפגש בפעם הראשונה אצלו בבית (אל תסכימי לזה בשום אופן). אם הדייטים מתקיימים במקומות בילוי פשוטים וזולים. אם נראה שהוא עושה חושבים על כל שקל שהוא מוציא ועוד..
כל ההתנהגויות החריגות הללו, אמורים להדליק אצלך נורה אדומה לגבי רמת האמינות של הגבר אשר נמצא מולך – זה אומנם לא בטוח שהוא מתכנן איזו תרמית גדולה, אבל מאוד יכול להיות שהוא לא באמת שוגר דדי ואין לו את היכולות הכלכליות להיות כזה.

חשוב שכבר במהלך ההיכרות שלכם, דרך אתר "שוגר דדי" תקפידי לשאול את כל השאלות הנכונות ולדלות כמה שיותר פרטים מבין השורות: אם תשאלי את השוגר דדי במה הוא עובד, הוא תמיד יוכל לשקר לך, אבל אם תתענייני בעבודה שלו ותציגי שאלות שונות בנוגע אליה, אם הוא משקר, קרוב לוודא שהוא יתקשה לענות..
בשורה התחתונה, היי קשובה לכל אורך מערכת היחסים שלך לאינטואיציות שלך ושימי לב לכל שינוי בהתנהגות של השוגר דדי שלך או ביחס שלו כלפייך.

הימנעי מלמסור פרטים אישיים
הקפידי לא למסור לשוגר דדי שלך פרטים אישיים וסודיים כמו: סיסמאות לחשבונות בנק או פרטי כרטיס אשראי – גם אם הסיבה בגינה הוא מבקש את הפרטים הללו, נראית לך הגיונית או מוצדקת.
כאן חשוב לציין שישנם פרטים אותם את יכולה למסור, לדוגמא, אם השוגר דדי שלך מבקש פרטי בנק לצורך העברה בנקאית, את בהחלט יכולה למסור לו שם בנק, מספר סניף ומספר חשבון – הפרטים הללו לא מאפשרים לעשות כלום מלבד להעביר לך כסף.

דמי כיס עבור כל פגישה
אומנם לא כל שוגר דדי יסכים בהכרח לתת לך מקדמה כספית – וקחי בחשבון שזה נכון גם במקרים בהם תעמידי את הנושא הזה כתנאי מקדים לקיום הקשר ביניכם.
יחד עם זאת, בתחילת הקשר, העדיפי לבקש ולקבל את דמי הכיס שלך בכל פגישה על פני קבלת דמי כיס חודשיים או אפילו שבועיים – כך תמנעי מצב בו השוגר דדי יעלם לך אחרי חודש מבלי לתת לך את סכום הכסף עליו סיכמתם.

 

 

 

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart